Rijkse Connect >>>
Rijkse Connect

Secretaresse

Voor onze vestiging te Goes zijn wij op zoek naar een secretaresse. In deze functie richten de werkzaamheden zich op het ontvangen en informeren van cliënten, (elektronische) postverzorging, agendabeheer, de verwerking en archiveren van correspondentie, rapporten, verslagen en verklaringen. Als secretaresse ben je een spil binnen de organisatie en verricht je secretariële en organisatorische werkzaamheden voor het kantoor.

 Jouw Profiel:

  • Je hebt minimaal een MBO-4 werk- en denkniveau
  • Je bent fulltime (40 uur) beschikbaar
  • De klant staat voor jou centraal
  • Je werkt nauwkeurig en bent administratief goed onderlegd
  • Je bent communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk

Dit bieden wij:

  • Een interessante functie binnen een professionele en resultaatgerichte organisatie.
  • Een salaris dat past bij de functie en vaardigheden
  • Een goede werksfeer met gemotiveerde en betrokken collega’s
  • Een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket en goede balans werk/privé vinden wij belangrijk.

Interesse?

Ben je geïnteresseerd en heb je vragen over de vacature? Neem dan contact op met Guus Blommaert van de afdeling HRM.

Is deze functie jou op het lijf geschreven? Stuur dan je CV en motivatie, bij voorkeur per e-mail naar: g.blommaert@rijkse.nl

Rijkse accountants & adviseurs
t.a.v. de afdeling HRM
Postbus 325
4330 AH  Middelburg

RA NBA RBA NIRPA