Wij willen u op de hoogte brengen van de wijziging in onze tarieven per 1 januari 2023. Er zijn op dit moment een aantal externe factoren die resulteren in een grotere tariefsverhoging dan u van ons gewend bent. Graag brengen we u hiervan tijdig via dit bericht op de hoogte.
Waarom passen we onze tarieven aan?
Door de hoge inflatie en de als gevolg hiervan toegenomen loon- en leverancierskosten, variërend tussen de 7 en 13%, zijn wij helaas ook genoodzaakt om onze tarieven te verhogen in deze orde van grootte. De daadwerkelijke verhoging is afhankelijk van de aan u geleverde diensten. Door het verhogen van onze tarieven waarborgen wij onze kwaliteit en kunnen wij u blijvend adviseren en van dienst zijn op de wijze zoals u die van ons gewend bent.
Verder gaan we voor u, indien u de loonadministratie bij Rijkse laat verzorgen, vanaf 2023 een aparte factuur opmaken voor de verrichte werkzaamheden ten behoeve van uw loonadministratie. Op deze wijze heeft u vanaf volgend jaar een beter inzicht in de verschillen tussen de kosten voor de accountancy werkzaamheden en die voor uw loonadministratie.
Uiteraard begrijpen we het als u vragen hebt over deze veranderingen. U kunt ons altijd bereiken door contact op te nemen met uw relatiebeheerder of een e-mail te sturen naar info@rijkse.nl. We helpen u graag verder.
We hopen op uw begrip en danken u voor het vertrouwen in ons en hopen op een duurzame samenwerking.