Luisteren naar onze klanten
De resultaten van een uitgebreid klantenonderzoek liegen er niet om. Rijkse accountants & adviseurs krijgt gemiddeld ruim vier van de vijf sterren. Directeur Edward de Kubber: ‘Erg mooi om te zien dat veel van onze klanten de moeite hebben genomen om deze enquête in te vullen. We zijn erg blij met dit positieve resultaat’. Het onderzoek werd uitgevoerd onder de klanten van het bedrijf en werd door zo’n 500 klanten ingevuld. Edward: ‘Dit is goed voor de ontwikkeling van Rijkse in een constant veranderende markt. Iedere ondernemer, groot of klein, zou regelmatig in de spiegel moeten kijken en opbouwende feedback moeten willen ontvangen’.
De resultaten
Het onderzoek spitse zich vooral toe op de vier kernwaarden van de organisatie: Samenwerken, Betrokken, Betrouwbaar en Vooruitstrevend. Deze kernwaarden werden uitgewerkt in een aantal vragen. Hieronder kunt u de cijfers zelf bekijken. Gemiddeld kreeg Rijkse een cijfer van 8,4.
Het feedbackboekje
Natuurlijk kreeg het bedrijf ook feedback terug, vaak positief, maar soms ook negatief. Edward: ‘We doen ons uiterste best voor onze klanten, om onze dienstverlening zo goed mogelijk uit te voeren. Maar helaas gaan er ook bij ons dingen fout. Dat is niet leuk, maar het is wel goed om dat te horen. Want dan kunnen we er iets aan doen. We zullen deze mensen dan ook persoonlijk benaderen’. En daarnaast kregen alle deelnemers aan de enquête kregen een handig feedbackboekje. Op die manier kun je altijd je ‘Tips & Tops’ opschrijven en verzamelen. ‘We hopen dat we met z’n allen kritisch blijven op ons werk’, vindt Edward. ‘Want op die manier krijgen over 5 jaar nog een betere beoordeling van onze klanten’.
Rijkse is één van de toonaangevende accountantskantoren van Zeeland. Een leuke en uitdagende plek om te werken. Ook werken bij Rijkse? Kijk dan op onze werken bij website en solliciteer!